[instagram-feed]

Ukraine Gravity на Найвищій Точці Нижньої Австрії

Висока і з вигляду неприступна гора манила нас своїми скелястими схилами ще з першого візиту до Земерінг (Semmering). Якось запитали у місцевих, а що це за вершина там на горизонті? Виявилося, що це найвища точка Нижньої Австрії — гора Шнеберг (Schneeberg). Все, що ми знали, це те, що дорога до неї скельна і дуже стрімка. Власне, нам було байдуже, навіть, якщо знайдеться тільки 200 м, які можна спустити на байку. Головне, побачити усі ті краєвиди, які неодмінно розгортатимуться з вершини.

Schneeberg 2076 м.
Вид на Schneeberg 2076 м. із Sport Hotel Semmering

Підйом розпочали о 18.00. Не найкраща ідея починати сходження по невідомому маршруту, але це було єдине вікно хорошої погоди, тому нам не довелося вибирати.

Притулок Edelweisshutte 1200 м.

Перші кілометри, як завжди, минули на запалі, стежка наче сама стелилася під ногами. За цікавими бесідами ми навіть не встигли зрозуміти, в який момент туристична стежина перетворилася на скелелазний маршрут.

Fadensteig 1400 м.

Декілька стін нам вдалося подолати з двома байками та спорядженням на спинах. Але це займало дуже багато часу, — ми по черзі передавали речі один одному та поверталися по декілька разів, бо підйом був настільки крутий, що з усім стафом його було нереально подужати.

Маршрут Nordalpenweg 1500 м.
Інколи ставало настільки вузько, що доводилося буквально протискуватися між скелями.

21.00 на годиннику. Повністю стемніло, за останню годину ми просунулися на декілька десятків метрів. Зрозуміло, що з такими темпами нам і до світанку вершини не побачити.

Ми прийняли найадекватніше рішення – розібрати байки. Один – ховаємо у кущах, інший розібраним чіпляємо на рюкзаки, бо далі на скелях провішені перила і краще, щоб руки були вільними.

22.00 — за останню годину ми суттєво просунулися. Маршрут долався куди легше, ніж раніше. Піднімаючись по гострих виступах, ми долали вузькі коридори між скелями і раділи, що залишили один байк до початку технічного маршруту. Звичайно, ми розуміли, що катати по черзі на одному байку нам буде не так весело, але хотілося дістатися вершини за будь-яку ціну.

Fadengraben 1700 м.

23.00 — ми вже на хребті гірського масиву, присмак вершини та закінчення нашого нічного підйому додав бадьорості і ми продовжували рухатися далі.

Festenkogel 1973 м.

00.00 — ми на Найвищій Вершині Нижньої Австрії! Однак, погода суттєво зіпсувалася, піднявся сильний вітер та густий туман. Зайшли в гірський притулок, щоб випити чогось гарячого, але з’ясувалося що крім пива більше нічого не залишилося. З нами були не надто привітні, і додали слідом, що нам не варто було так пізно сюди підійматися, адже за розкладені намети загрожує штраф 5000€.

Keiserstein 2061 м.
Schneeberg 2076 м.

Смак перемоги раптово обірвався і захотілося лише провалитися під землю, щоб нас ніхто не знайшов. Вітер був настільки сильний, що ми ледь не порвали намет. Напевне, ви вже зрозуміли, що нам байдуже на будь-які заборони чи штрафи, не вперше з таким стикаємося, а цього разу і вибору особливо не було. 1 година ночі, — ми нарешті знайшли затишне місце в ямі між скелями. Розкладаючи намети, навіть не підозрювали який сюрприз на нас чекає зранку. Повечеряли, обговорили плани на завтра та повлягалися спати з думками про те, як можна виспатися, якщо залишилося менш як 4 годин до підйому?

Rote Schutt 1973 м.

5.00. Ніч була вітряна та неспокійна, але сили все ж вдалося відновити. Оглянулися навкруги та зрозуміли, що вибрали найшикарніше місце для ночівлі. Ви запитаєте чому? Просто перегляньте нижче фото з цього неймовірного світанку і ви все зрозумієте.

5.30, — ми активно стріляємо кадри на всі сторони з усіх можливих об’єктивів і просто в шоці від того, що відбувається навколо. Наскільки гарно та безлюдно і як сонячні проміння розбиваються об швидкі хмари.

Обожнюю свою роботу, відкривати все нові і нові куточки- не перестаю дивуватися в якому прекрасному світі ми живемо. (Олександр Сталовєров- співзасновник Ukraine Gravity та Ua Gravity Production)

Знайшли трейл і зробили декілька спусків, сильний вітер час від часу відривав колеса від землі, велосипед ставав як парус і близько до обривів їхати було страшнувато.

Знайди мету, ресурси знайдуться. (Ватаманюк Орест- менеджер Ukraine Gravity)

10.00 Ми задоволені та піднесені, нас ніхто не знайшов. На додаток, на флешках ми веземо непоганий матеріал. На нашу думку, тоді можна було розслабитися, все вже позаду, їдемо додому хлопці.

Але пригоди тільки починалися, попереду 7 год карколомного спуску з неймовірно красивими пейзажами. 11.00 Ми ще наївно сподіваємося, до низу зовсім близько, по розрахунку програми ще 2 год. і ми внизу.

Дуже шкода, але ми сильно помилялися, адже були лише на початку скелелазного маршруту, де провішені перила та місця для страховки. На веліку тут нереально з’їхати. Тому ми розділилися. Саша поїхав в об’їзд а Орест з Олексієм відправилися на маршрут.

Так, ви все правильно зрозуміли- це стежка вниз.

Йшла 5 година спуску, часом здавалося що ми ніколи не дійдемо до кінця. Деякі ділянки можна було з’їхати на байку, але стежка часто обривалася і ставала дуже вузькою. Одним словом майже весь маршрут донизу ми зносили байк.

Це був мій перший трекінг закордоном такого рівня. Давно мріяв тут побувати. (Олексій Марусик- фотограв Ukraine Gravity)

18.00 ми вже внизу, ну як внизу, майже…нам треба знову йти вгору, щоб забрати розібраний велосипед зі схованки, який ми лишили вчора вночі. Орест з Сашею по знайомому маршруту просто вибігли на гору знайшли байк, на щастя, його ніхто не поцупив, і спустилися вниз де нас чекав Олексій.

Це була найбільш виснажлива мандрівка за останні півроку, протягом майже 24 годин безперервного руху ми подолали досить велику відстань. Ми йшли, скараскалися, повзли, волочилися, сварилися, раділи, святкували, роздавали на байку, бігли, летіли. Одним словом це була неймовірна пригода і в нашій пам’яті вона залишиться однією з найяскравіших. Вкотре переконуюся що одна доба в горах може бути цікавішою ніж рутинний рік у місті.

Тому друзі, подорожуймо! Не бійтеся ризикувати. Бо в нашому житті є два найбільші ризики, це ризикувати дуже багато і дуже мало.

Дякуємо нашим партнерам за підтримку: найулюбленішому австрійському курорту Semmering та комфортабельному Sport Hotel. Vysota Bike, Abus Ukraine, SKS Ukraine за чудове спорядження. З Кабаноси Дмитрук ми ніколи не голодні. Та Toplyvo.ua за можливість оплатити дорожній збір в Угорщині онлайн. Ну і звичайно нашим головним ідейним натхненникам, які завжди нас підштовхують на різноманітні пригоди- Specialized/Soilsearching.